zondag 22 april 2012

Emma Crebolder -- Misschien kom ik jou toch nog halen

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =





* website
* Vallen








Misschien kom ik jou toch nog halen.
Mijn voeten liggen hier voor me.

           Jij herkent vast de wegen niet meer.
           Er zijn kraters ontstaan. De eekhoorns

blijven tsj tsj altijd in de aanvalshouding,
daarna zwieren ze van varenbos

           naar twijg en terug. Ik heb
           de spookacrobaten nooit zien paren.

En zo voeg ik voor ons een pauze in.
Alleen, met mijn benen samen.


Emma Crebolder (1942)
uit: Vallen (2012)





= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Abonnees van Laurens Jz. Coster ontvangen iedere dag een gedicht per mail.
Aan- en afmelden: http://high5.nl/minimalist/?l=laurensjzcoster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten